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Dear XXXX
We have received your e-mail message dated 21.03.2013
We apologize that we cannot accept the electronic version of your statement. Could you please send the original statement in English which shows your full name on it.
In order to evaluate your request about Gold membership status match, we would like you to send the copy of your Gold memberhsip card together with the copy of your membership statement by using the link below;
http://www4.thy.com/customercontact/?lang=en
Thank you for choosing Turkish Airlines on your flights.
Kind Regards,
TURKISH AIRLINES INC.
Customer Contact Center
------------------------------------------------------------------------------弟のステータスマッチですがトルコ航空から返信が来ました。
3月21日に質問したので20日間ぐらいかかっていますね。
ANAのログイン画面だけを送ったのですが、日本語の画面送ったからダメだって言われています。
ゴールドメンバーシックカードのコピーと”英語”のステートメントを送れって言われています。
ANAの英語のログインページがあるはずなのでそっちでログインして再度送ってみたいと思います。
なんとなく行けそうな気がしていますがどうなるんでしょうか。
方法はこちらをご参照ください。
http://creditcard-maniacs.gger.jp/archives/24762559.html